Samsung SGH-C270 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SGH-C270 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

GretaS 06-10-2010
Geschreven voor: Samsung SGH-C270 zwart

Heb deze telefoon vandaag gekocht, simlockvrij en het is een leuk dingetje om te zien maar verder vind ik het niks. De toetsen rondom de OK-knop liggen te diep en dat gaat dus vaak fout. Verder heb ik tot nu toe geen andere ringtone kunnen vinden en er is maar 1 achtergrondscherm, een bloem! Ook het intikken van een SMS vind ik knap omslachtig. Nee deze gaat terug!

PeterA 31-05-2010

Ideale senioren GSM!!!
Ik heb deze telefoon gekocht voor 29 euro (simlockvrij) bij Mediamarkt, speciaal uitgezocht voor mijn moeder van 87 jaar, die onderweg op haar scootmobiel bereikbaar wil zijn voor haar echtgenoot van 91 jaar, en enkele (voorgeprogrammeerde) nummers moet kunnen bellen.
Met de oude Nokia 3310 was de bediening vaak een probleem, en er werd soms per ongeluk mee gebeld.
Deze C270 werkt uiterst simpel dankzij het actieve klepje, je kunt ook niet per ongeluk gaan bellen. Bovendien is het geluid zelfs voor slechthorenden luid genoeg. Ze is er bijzonder blij mee! Ik durf te stellen dat dit een zeer goed alternatief is voor al die "speciale" seniorentoestellen, die vaak tot 4x zo duur zijn!
Ik kan me voorstellen dat sommigen aanmerkingen hebben op het kleine display of de (beperkte) mogelijkheden, maar voor eenvoudig gebruik is dit apparaatje een aanrader.

concho 11-02-2010
Geschreven voor: Samsung SGH-C270 zwart

Ik heb het toestelletje nu enkele maanden en ik vind het een onding!De beltoon is niet hard genoeg.Het schermpje vind ik onoverzichtlijk.De opslag van de verkregen sms'jes krijg je niet duidelijk in beeld.De toetsen reageren erg traag bij het intoetsen van een sms bericht.
Het enige pluspunt is de afmeting.Dit is dus een echte miskoop!

Gebruikersnaam234ksfhi 21-01-2010
Geschreven voor: Samsung SGH-C270 zwart

Zeer slechte telefoon. Volume van de beltoon is te laag en kan niet harder, we hadden er eerst een waarbij we niet van netwerk konden wisselen (terwijl dat wel zou moeten kunnen), de winkel heeft ons toen een andere gegeven, en bij deze doet het alarm het niet (je kunt geen tijd instellen, alleen aan of uit zetten, zodat hij om 0:00 afgaat. Erg handig. Not. En er is geen handleiding online te vinden.) Ook liep er na 2 weken gebruik al een zwarte streep door het scherm.

renesam 05-01-2010
Geschreven voor: Samsung SGH-C270 zwart

De telefoon werkt qua bellen zoals het hoort. De datakabel is niet leverbaar via de detailhandel en Samsung zegt alleen via diezelfde detailhandel te leveren. Mede gezien de onvriendelijkheid van de klantenservice, de weigering om probleem oplossend mee te denken en het absoluut niet verlenen van welke klantenservice dan ook zijn producten van Samsung absoluut geen aanrader. Sterker nog, om je zelf veel ellende en ergernis te besparen kun je beter met een grote boog om dit merk heen lopen.

196043 07-12-2009

Hallo,
Ik heb een c270 gekocht, maar ik vind het een onhandig ding, vooral met sms-e, dit gaat via tig omwegen, erg bewerkelijk, zeker vergeleken met een Nokia.
Ook had ik nog een vraag over het toestel aan Samsung, maar ze konden mij geen antwoord geven, ik moest hem maar opsturen......, en daarom ga ik mn C270 met oud en nieuw aan een vuurpijl binden.
Ook erg onhandig is het scrollen, alles rondom de ok knop, erg onhandig!!, de knopjes liggen te diep in het toestel
Het gewicht/standby tijd is wel goed.
Kortom geen aanrader, tenzij je een hekel aan die persoon hebt.

vaneeten 02-09-2009
Geschreven voor: Samsung SGH-C270 zwart

Het telefoontje is opmerkelijk licht en compact. Hij ligt letter in de hand en kan tegen een stootje. Leuk kleurtje.

Het beschikt over alle basisfuncties, behalve GPS, maar dat mag je van een telefoontje van nauwelijks 30 euro ook niet verwachten. Internetten op mobiele sites werkt beter dan ik verwacht had van zo'n goedkoop mobieltje. Even de nieuwe mailtjes via gmail lezen gaat bijvoorbeeld prima. Helaas is het schermpje klein en is de verlichting ervan niet egaal verdeeld.

Het minst enthousiast ben ik over het toetsenbord, want met de rubberen toetsjes is niet altijd duidelijk of en welke toets je precies hebt ingedrukt.

De batterij moet in de praktijk ongeveer één keer per week opgeladen worden.

azalaia 30-07-2009
Geschreven voor: Samsung SGH-C270 zwart

Ik heb dit toestel nu een paar dagen, eenvoudig maar goed toestel. Prettig formaat letters als je wilt sms-sen. Ik vond er maar 4 gewone ringtones en het achtergrond schermpje met die oranje margriet zou ik ook wel willen veranderen.

M Hageman 27-06-2009
Geschreven voor: Samsung SGH-C270 zwart

Vandaag (27-06-2009) heb ik dit toestel gekcoht.

Ik zocht een extra toestel en vond dat ik de Samsung C270

Bij mij is de T9 woordenboek
wel in te stellen in NL.

Ik heb de telfort (kpn roaming) versie.
De kleur ben ik zeer over te spreken.

Over de werking en de batterij duur kan ik nog niets vertellen.

saartje1 05-05-2009
Geschreven voor: Samsung SGH-C270 zwart

Gisteren deze GSM gekocht, handig klein apparaatje met behoorlijk veel mogelijkheden.
Vooral de clamshell vind ik handig (niet meer uit zichzelf nummers toetsen)
En ik heb 'n simlockvrij exemplaar, dus niet meer alle gegeven opnieuw invoeren maar gewoon kaartje verwisselen.
Handig en mooi!!

MV8 25-04-2009
Geschreven voor: Samsung SGH-C270 zwart

Ik wilde een simpele telefoon. Via Kieskeurig vond ik deze in de uitvoering Silver White.
LET OP: in NL is volgens mij alleen de Red op de markt gebracht, zie de NL site van Samsung, daar staat alleen de rode en vrijwel alle winkels verkopen ook alleen de rode.
De SilverWhite bleek een toestel te zijn dat alles in het Nederlands kon behalve sms'en met T9, die kent alleen FR/DU/EN en Italiaans en dat is dus erg onhandig.
Leverancier Algebeld.nl wist dat zelf ook niet (?) maar heeft hem probleemloos omgeruild voor een rode en die werkte normaal.
Een lekker klein foontje op broekzakformaat, minder kwetsbaar doordat het een clamshell is zonder display aan de buitenkant. Is al eens gevallen, geen enkel probleem. Toetsjes zijn groot genoeg.
Tip: als je niet per ongeluk wilt gaan internetten (= op OK drukken terwijl er niks gekozen is), schakel dan alle servers uit.